poniedziałek, 21 lutego 2011

Mój pokój


Kilka rzeczy z mojego pokoju, ściany są fioletowe, a dodatki dobierałam w kolorze różowym :)


Zielone kubeczki śniadaniowe, a na ławie różowe filcowe podkładki. Powoli kompletuje cały zestaw, są jeszcze 3 kolory do wyboru, ciągle zastanawiam się nad niebieskim zestawem. Być może skompletuje zielono-niebieski serwis. Na razie jednak obstaje przy zielonym.









Obrazki zrobione są z różowego i czarnego brystolu. Różnej wielkości zaokrąglone kwadraty, naklejone jeden na drugi na przemian kolorami. Na  przeciwległej ścianie mam zamszowe naklejki na ścianie, też kwadraty, ale troszkę inny wzór. Stąd ten pomysł, odrysowałam kwadraty, wycięłam z brystolu i tadam! :)






A tu zamszowe naklejki na ścianę, żeby się nie brudziła przy pstrykaniu światła ;P




Żeby nie było za dużo koloru różowego to większe dodatki wybierałam w kolorach kremowo-brązowych.






Dywanik z bardzo grubymi i długimi nićmi, przez co jest bardzo miękki i wygodny(shaggy). Jest tak mięciutki, że gdyby był troszkę większy, można spokojnie spać na ziemi ;)






A tu róża, którą dostałam na urodziny w pracy. Łodyga owinięta jest taką zielonym filcem. Do wazonu wsypałam  zielone kamyczki i już pół roku stoi :)
 
Mam jeszcze wazon z bambusami, do którego wsypałam te kamyczki i też świetnie się prezentują.
Bambusy fajnie wyglądają pojedynczo w przezroczystych wazonikach z tymi kamyczkami, planuje dokupić jeszcze parę i poustawiać wzdłuż całej ściany pod telewizorem :)










I na koniec reprodukcja Rush Hour Times Square. Jest cała seria tych plakatów z yellow cab, wszystkie bazują na czarno-białym tle i żółtej taksówce. Takie bardziej nowoczesne. Miałam duży problem, żeby wybrać konkretny plakat, bo wszystkie są świetne : )


3 komentarze:

  1. Masz śliczny pokój, właśnie taki chciałabym mieć i jakie meble ! piękne :))
    missdood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się z tego cieszę :) dodaję Cię też do obserwowanych, bo podobają mi się twoje posty, a ten pokój ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ten sam kolor fioletu w pokoju co ja;)

    OdpowiedzUsuń